maandag 15 april 2019

Doen66 – samen werken op de hei!

UITNODIGING

Zaterdag 11 mei a.s.

Doen66 – samen werken op de hei!

Op zaterdag 11 mei pakken leden en niet-leden van D66 samen het onderhoud van hei en bos, tussen Bussum en Hilversum, aan. Dit gebeurt onder deskundige begeleiding van het Goois Natuurreservaat. GNR ontvangt ons in hun Infoschuur (Naarderweg 103, Bussum) en zorgt voor het materiaal waarmee we werken. De nieuwe Directeur van GNR, Karin Kos, zal bij ontvangst iets vertellen over GNR, natuurbeheer en de rol van vrijwilligers daarbij. De plekken waar we werken, zijn vanuit de Infoschuur te voet bereikbaar. Na afloop biedt D66 een drankje aan en wordt er aandacht besteed aan het verband tussen natuurbeheer in onze regio en de Europese Verkiezingen op 23 mei a.s.

13.00 uur                  Inloop

13.30             Welkom door Karin Kos, Directeur GNR

14.00             Instructies en handen uit de mouwen!

15.00             Koffiepauze (in de natuur)

15.30             Verder met het werk

16.30             Opruimen en terug naar de Infoschuur

17.00             Drankje. D66-spreker over het verband tussen natuurbeheer en de Europese Verkiezingen

Doe je mee? Iedereen is welkom! Er kunnen maximaal 60 enthousiastelingen deelnemen. Doen66 wordt georganiseerd door D66 in de Gooi-en Vechtstreek, in samenwerking met GNR.

Meld je s.v.p. aan via de link vanhttps://hilversum.d66.nl/agenda/doen66-de-heide-onderhouden/  Je ontvangt een bevestiging van deelname met o.a. praktische informatie.

Met vriendelijke groet,

Yvonne Berghorst